ეს არის თქვენი ტექნიკური მხარდაჭერის სივრცე. სადაც შეგიძლიათ შექმნათ დახმარების ბილეთები და მიიღოთ უფასო ტექნიკური მხარდაჭერა, ნახოთ ჩვენს მიერ მოწერილი პასუხები, აკონტროლოთ თქვენი დახმარების ბილეთის სტატუსი, ნახოთ თქვენი მხარდაჭერის ბილეთების ისტორია და სხვა…
დახმარების ბილეთის შესაქმნელად დააჭირეთ ღილაკს: ახალი ბილეთი
ჩვენი მიზანია NETSHOP -ის სერვისები დამხმარე იყოს თქვენი ბიზნესისთვის და მიიღოთ თითოეული სერვისისგან სრული სარგებელი. სწორედ ამიტომ ჩვენ ყოველთვის მზად ვართ თქვენს დასახმარებლად თუკი რაიმე სახის ტექნიკური პრობლემა შეგექმნათ ჩვენი სერვისებით სარგებლობისას.
მყისიერი პასუხების მისაღებად, ჩვენი სერვისების გამოყენებისთვის საჭირო ცოდნის უმეტესი ნაწილი მოცემულია ჩვენს ცოდნის ბაზაში, სადაც შეგიძლიათ წაიკითხოთ დამხმარე სტატიები და იხილოთ ვიდეო ინსტრუქციები.
სანამ ჩვენი ტექნიკური მხარდაჭერით ისარგებლებთ გთხოვთ პირველ რიგში თქვენი შეკითხვის პასუხი მოიძიეთ ჩვენს ცოდნის ბაზაში. თუ ჩვენს ცოდნის ბაზაში ვერ იპოვით თქვენი კითხვის პასუხს შექმენით მხარდაჭერის ბილეთი.